آنتی ویروس آویرا Avira Antivirus در سایت آنتی ویروس ایران


شركت آویرا با بیش از 200 میلیون مشتری و 700 پرسنل، یكی از بزرگترین شركت‌های ارایه‌كننده راهكارها و محصولات امنیتی در دنیا بحساب می‌آید. نمایش خیره کننده این شرکت در چهار سال گذشته، در بدست آوردن گواهینامه‌های معتبر بین المللی، جایگاه بسیار ویژه و ممتازی را برای این محصول در مقایسه با دیگر سازندگان محصولات ضدویروس فراهم ساخت.
آویرا محدوده‌ی وسیع و جامعی از محصولات را برای كاربران گوناگون از مصرف کنندگان سیستم‌های موبایل تا شبكه‌های بزرگ فراهم ساخته است. برخی از این محصولات عبارتند از ضد ویروس برای سرورهای ویندوز، یونیكس، سولاریس، ضد ویروس برای دروازه های اینترنت SQUID و ISA و همچنین ارایه كننده محصولات امنیت ایمیل سرورها (ضد ویروس و ضد اسپم) برای كلیه ایمیل سرورها از جمله ایمیل سرورهای یونیكس و Exchange و ضد ویروس برای سرورهای پورتال مانند SharePoint و ...
در چهار سال اخیر، آویرا همراه از رتبه قابل توجهی در رده بندی بهترین ضدویروس‌های دنیا برخوردار بوده . كسب بالاترین درصد شناسایی در اغلب تستهای 4 سال اخیر، جایزه بهترین ضد ویروس سال 2008 و سریع‌ترین ضدویروس در سال 2009 توسط سازمان av-comparatives.org و دریافت اغلب گواهینامه VB100% از سوی سازمان ویروس بولیتن و ... همه گواه همین ادعا هستند.

آویرا و بالاترین نرخ شناسایی

سازمان‌ها و موسسات معتبری در سراسر دنیا هر ساله با برگزاری آزمون‌های گوناگون، قدرت ضدویروس‌ها را در شناسایی بدافزارهای شایع، مورد ارزیابی قرار می‌دهد. به جرات می‌توان گفت، موسسه Av-Comparatives و Virus Bulletin از مشهورترین آن‌ها بحساب می‌آیند که مورد تایید کلیه سازندگان محصولات امنیتی نیز هستند.

آنتی ویروس ایران


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 22 اسفند 1394 ] [ 22:32 ] [ AntivirusIran ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر